Fizetési és szállítási tudnivalók

 

Üzletünk címe: XI. kerület, Hídvég u. 4. GoogleMaps
Személyes átvétel: hétfőtől péntekig 9:00 és 13:00 között. 

Üzletünkben

A weboldalon szereplő minden ár bruttó, tartalmazza az ÁFA-t is és személyes átvétel esetén is azonos mértékű.

Szállítási határidő, szállítás
Általánosságban igaz, hogy a termékek azonnal, raktárról szállíthatók (tehát például reggel 10-ig leadott rendelés esetén a következő munkanapon Önnél lehet a kiválasztott cikk). Időszakos készlethiány előfordulhat minden termékből.

A GLS futárszolgálattal kiküldött csomagok kézbesítését depovárosokban munkaidő utánra is, este 20 óráig kérheti, felár nélkül. (Depovárosok: Békéscsaba, Budapest, Debrecen, Dunaföldvár, Eger, Esztergom, Győr, Kaposvár, Kecskemét, Kiskunhalas, Miskolc, Mosonmagyaróvár, Nagykanizsa, Nyírtelek (Nyíregyháza), Pécs, Salgótarján, Siófok, Sopron (Fertőszentmiklós), Sülysáp, Szeged, Szentes, Szekszárd, Székesfehérvár, Szombathely, Tatabánya, Törökszentmiklós (Szolnok), Vác (Rád), Veszprém, Zalaegerszeg). Kérjük ezt a megrendelés során a megjegyzések közé írja oda. A kiszállítás munkanapokon történik.

A megrendelt termék szállítási határidejéről a rendelést követően írásban tájékoztatjuk, természetesen rendeléstől függetlenül is szívesen adunk felvilágosítást a szállítási határidőkkel kapcsolatosan. 

A szállítást a termékek súlyától, méretétől és törékenységétől függően futárszolgálat vagy speditőr végzi munkaidőben, ezért kérjük, olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben elérhető. A kiszállításról természetesen előzetesen tájékoztatjuk vásárlóinkat.

Minden olyan termék, melynek leírásában az "ingyenes kiszállítás" tétel szerepel, ingyenesen kerül kiszállításra Magyarország területén belül bárhová. Az ingyenes kiszállítású termékkel együtt rendelt kiegészítők szintén ingyenesen kerülnek kiszállításra. Ez alól kivételt képez az az eset, ha a rendelt kiegészítők kereskedelmi mennyiségűek, ebben a kivételes esetben fenntartjuk a jogot a szállítási költség esetleges megemelésére.

GLS futárszolgálatA szállítási költség a rendelt termékek összsúlyától függ, mértéke a következő (bruttó összeg, Magyarországon belül bármilyen címre).

Amennyiben személyes átvétellel rendeli a terméket, a rendeléstől számított egy hétig érvényes a rendelés, ezt követően törlésre kerül.

Házhozszállítással:

  • 2 kg-ig: 1.990 Ft (GLS futárszolgálat)
  • 2-5 kg: 2.400 Ft (GLS futárszolgálat)
  • 5-10 kg: 2.500 Ft (GLS futárszolgálat)
  • 10-20 kg: 3.000 Ft (GLS futárszolgálat)
  • 20-30 kg: 3.500 Ft (GLS futárszolgálat)
  • 30-60 kg: 43.000 Ft (fél euro raklap, szállítmányozó céggel kiszállítva)
  • 60-129 kg: 66.500 Ft (egy euro raklap, szállítmányozó céggel kiszállítva)
  • 129-160 kg: 83.000 Ft (egy US raklap, szállítmányozó céggel kiszállítva)
  • 160-400 kg: 112.000 Ft (két euro raklap, szállítmányozó céggel kiszállítva)

Minden terméknél feltüntetjük a termék csomagolási súlyát, mely alapján a rendelés végén a rendszer automatikusan kiszámítja a szállítási költséget.

GLS CsomagPont-ba rendelve:

  • max. 40 kg-os, nem túlméretes csomag, tömegtől függetlenül: 1.600 Ft

GLS CsomagPont-ba kézbesített csomagot érvényes, írásos meghatalmazással más is átveheti. A meghatalmazásnak tartalmaznia kell az Ön nevét és címét, valamint az átvevő nevét és címét. A meghatalmazott személynek rendelkeznie kell érvényes személyi okmánnyal.

Szállítási költségek Magyarországgal szomszédos országba (Ausztria, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Ukrajna):

  • 2 kg-ig: 5.900 Ft (GLS futárszolgálat)
  • 2-5 kg: 7.000 Ft (GLS futárszolgálat)
  • 5-10 kg: 9.900 Ft (GLS futárszolgálat)
  • 10-20 kg: 15.000 Ft (GLS futárszolgálat)
  • 20-30 kg: 22.000 Ft (GLS futárszolgálat)

Ennél nagyobb méretű ill. a világ többi országába történő szállítás esetén kérje szállítási ajánlatunkat. Külföldre sajnos kizárólag előrefizetést követően tudunk szállítani.

Át nem vett csomagok

Abban az esetben, ha a csomagot nem veszi át a megrendelő, az visszaszállításra kerül hozzánk. A visszaküldött, át nem vett csomagok esetén a szállítási díjat a megrendelőre terheljük. Újraküldést vagy új megrendelést kizárólag e szállítási díj megfizetését követően tudunk teljesíteni.

Fizetési tudnivalók

A termékeket utánvéttel illetve előre fizetéssel (PayPal vagy átutalás) tudja kifizetni. Amennyiben az adott termék 300 cm csomagkörméret (2a+2b+c) feletti méretű, a terméket nem a GLS futrászolgálattal, hanem szállítmányozó céggel szállíttatjuk ki, így azonban sajnos csak előre fizetésre van lehetőség, utánvétes fizetésre nincs.

Személyes átvétel választása esetén kérjük, figyeljen rá, hogy egyes termékeink nagyon nehezek és nagyok, ezért a bemutató teremből történő elszállításuk nehéz lehet.

Az egyszerre rendelt, de különböző szállítási határidejű termékeket egyszerre, egy csomagban küldjük el. A webshopban található termékek beszerzését nem tudjuk garantálni, de mindent megteszünk érte, hogy mindig az aktuálisan elérhető termékek szerepeljenek csak webshopunkban.

Előleg befizetésére kizárólag egyedi gyártású illetve nagyüzemi méretű készülékek esetében van szükség. Az előleg mértéke 50%.

Oldalunkon a következő fizetési lehetőségeket kínáljuk:

  • PayPal-on keresztüli fizetés VISA, MasterCard, American Express és a Discover kártyákkal illetve PayPal számláról.  A PayPal egy online fizetési szolgálatatás, mellyel a webshopokban biztonságosan, gyosan és egyszerűen lehet fizetni, ráadásul mindezt ingyenesen. Miért PayPal-on keresztül? Azért, mert:
    • biztonságos: az Ön bankkártya vagy hitelkártya adatait kizárólag a PayPal rendszerben kell megadnia, így soha nem fordulhat elő, hogy egy webshop kétszer megterhelje számláját.
    • egyszerű: két egyszerű klikkeléssel fizethet, hiszen PayPal regisztrációját követően minden online fizetés esetén a PayPal a már megadott banki adatok alapján kezeli, nem kell minden alkalommal újra megadni azokat.
    • gyors: a PayPal befizetések gyorsan célba érnek, így az árut a lehető leghamarabb fogja megkapni.
  • előre utalás. Ebben az esetben a 11600006-00000000-61400193 (Erste Bank) számú számlára kérjük átutalni az összeget (bankszámla tulajdonos neve: Copper Age Kft.). A megjegyzés rovatba kérjük, ne felejtse el feltüntetni a rendelés sorszámát.
  • személyes átvétel. A termék személyes átvételére a bemutató termünkben van lehetőség. Címünk: 1115, Budapest, Hídvég u. 4., nyitva: hétfőtől péntekig 9:00-13:00.
  • utánvétes szállítás futárral. Ebben az esetben az árut a futárnak kell készpénzben kifizetni, az áru átvételekor. Kizárólag magyarországi cím esetén választható, külföldre nem tudunk utánvéttel szállítani. Utánvétes szállítás esetén a szállítás napját előzetesen egyeztetjük Önnel.

Segítség PayPal fizetéshez

PayPal

Ha a fizetés során a PayPal fizetést választja, az oldal automatikusan átnavigálja Önt a PayPal biztonságos fizetési oldalára.
Itt két lehetőség között választhat. Ha van PayPal számlája, akkor a jobb oldalon egyszerűen lépjen be, és fizessen a szokásos módon. Ha nincs, akkor használja a bal oldalon megjelenő űrlapot. A megrendeléskor megadott adatok automatikusan megjelennek az űrlapon, csak a következő adatokat kell még kiegészítenie:

Card Number: bankkártya száma
Expiration Date: a bankkártya lejárati ideje hh/éé sorrendben, ahogy ezt általában a bankkártyán is látható
CSC: a kártya hátoldalán található háromjegyű biztonsági kód (az aláírás mező felett jobbra).
Home Telephone: - ez ugyan otthoni telefont jelent, de azt a számot érdemes megadni, amelyen a bankja eléri Önt, ha mégis gond akadna. (Ne felejtse el megadni az országkódot és a körzetszámot)
E-mail: az itt megadott e-mail címre érkezik a visszaigazolás a fizetésről.

A címadatokat érdemes még egyszer ellenőrizni. A "Billing Address Line2" mező csak arra szolgál, ha az első sorba nem fértek volna ki a címadatok. Ez az egyetlen nem kötelezően kitöltendő mező. Ha az összes mezőt kitöltötte, nyomja meg a "Review Order and Continue" gombot. Itt újra ellenőrizheti a megadott adatokat, a fizetendő összeget és a megrendelést. Ha mindent rendben talál, hagyja jóvá a tranzakciót. Pillanatokon belül értesítik Önt e-mailben a sikeres tranzakcióról, ezzel egyidőben mi is megkapjuk az értesítést a sikeres fizetésről, és elkezdjük megrendelése feldolgozását.

A fizetésnek ez az Ön számára leggyorsabb és legolcsóbb módja. Ha azonban mégsem sikerül a tranzakció, vagy nem érti valamelyik hibaüzenetet, minden további nélkül visszatérhet a honlapunkra oly módon, hogy az oldal alján található:
Cancel and return to Pálinkaüst webshop (azaz Mégsem, és visszatérés a Pálinkaüst webshop honlapjára) linkre kattint. Ha ezt teszi, akkor úgy folytatódik a fizetési folyamat, hogy jelzi a PayPal fizetés sikertelenségét, és felajánlja, hogy újból próbálkozhat, illetve választhat másik fizetési módot.
Reméljük, hogy ezzel a segítséggel semmi gondot nem fog okozni a rendelés kifizetése.

Az Általános Szerződési Feltételeket itt olvashatja.

Oldalunkon a következő témákkal foglalkozunk: